Eskola porrotan eragiten duten faktore nagusiak hauek izan daitezke:
-Adimen faktoreak: haurrek ulermenezko irakurketarako maila baxuak dituztenean, hizkuntza urriarekin eta irakurketarako ohitura ezarekin batera.
-Motibaziozko faktoreak: ikasteko jarrera positiboa existitzen ez denean. Esfortzu eza: behar baino denbora gutxiago erabiltzen denean etxeko lanak egiteko, kontzentrazio eta ulermen maila gutxiagorekin.
-Faktore organikoak: eskolara egunero joaten uzten dion gaixotasun fisikoak.
-Faktore emozionalak: seme-alabak gehiegi babesteak eta afektibitate ezak eskola errendimendu baxua eta horien izaeraren gorabeherak sor ditzake.
-Teknika eza eta ikasteko ohiturak: haurrek nola ikasi jakin behar dute eta horretarako ikasketa teknikak egoki erabili behar dituzte horretarako une eta toki egokietan.
-Kanpo faktoreak: telebista gaizki erabili, bideojokoak eta kontsolak.
No hay comentarios:
Publicar un comentario